Home » » Уоррен Баффет: 13 порад від найбагатшого інвестора

Уоррен Баффет: 13 порад від найбагатшого інвестора

Перший досвід роботи з акціями Уоррен Баффет отримав ще в юності, коли йому було 11 років. Де хлопчина його віку зміг дістати гроші? Все просто: Уоррен попросив свого батька купити йому 3 акції компанії Cities Service Preferred, які коштували ні багато ні мало - 38 доларів за штуку. Через деякий час акції виросли в ціні до 40 доларів. Як тільки це сталося, Уоррен відразу ж прийняв рішення їх продати.
Пізніше, коли ціна на акції піднялася до 200 доларів, 11 річний хлопчик раз і назавжди вирішив не поспішати і ретельно продумувати кожну дію, пов'язану з фінансами. Такий ось незвичайний досвід і зробив Баффета одним з найбагатших людей у світі.

Тим, хто хоче стати успішним, рекомендуємо ознайомитися з цінними порадами від Уоррена Баффета:

1. Запам'ятайт, потрібно завжди інвестувати в себе!
Кожен день потрібно працювати над самими слабкими своїми рисами і робити їх сильніше і краще. Постійно розвивайте свої здібності. Інвестувати і витрачати всі гроші на навчання в престижних університетах - зовсім різні речі. «У мене, десь валяються 2 дипломи, але не вони мені заробляють гроші.»

2. Потрібно вміти говорити «Ні!»
Якщо ти не вмієш говорити "Ні!", Ти не контролюєш свій час.

3. Ніколи не прислухайтеся до інших!
Приймати рішення треба тільки самому - не можна грунтуватися на чужому думці .

4. Діяти треба швидко і продуктивно!
Не потрібно підлягає думати про прийняття рішення. Щоб збагнути варто чи ні, потрібні секунди. Тільки так можна заробити пристойну суму грошей. Поки ви будете думати, ці гроші заробить хтось інший. Досить просто підкинути монету, в той момент , коли вона в повітрі, ви вже знаєте відповідь.

5. Потрібно намагатися реінвестувати доходи!
Якщо ваш перший бізнес-досвід приніс вам кругленьку суму грошей, не потрібно їх витрачати: вкладіть їх у розвиток наступного справи. «Пам'ятаю, як ми з другом запрацювали з власного ігрового автомата трохи коштів . Але ми не кинулися за покупками, а вклали їх. Підсумок - в 26 років я мав 1.4 мільйонів доларів!»

6. Домовлятися про гроші потрібно заздалегідь!
Перш ніж почати якусь справу, потрібно домовитися про суму, тому, що вас можуть обдурити. «Пам'ятаю, якось раз мене і мого друга попросили прибрати в магазині. Ми протягом 5 годин наводили там порядок. Після цього нам дали всього 90 центів на двох, ми були дуже засмучені . Ось тоді мене вразило, які можуть бути несправедливі люди.»

7. Дрібниці дуже важливі, і їх потрібно використовувати в своїх інтересах!
Звертаючи уваги на дрібниці, можна непогано заощадити.

8. Навчіться правильно розпоряджатися своїми коштами!
Навіть маючи мільярдний капітал можна все спустити, якщо не вміти поводитися зі своїми грошима.

9. Жити потрібно по своїх коштах!
Намагайтеся не позичати гроші, адже так ви будете залишатися на місці. Потрібно розібратися зі своїми боргами, після чого накопичити певну суму і пустити її в оборот.

10. Будьте наполегливі!
Без наполегливості неможливо домогтися практично нічого.

11. Програшні підприємства потрібно вчасно покидати!
«Коли я був молодим, любив поставити на перегони. Але після пари програшів поспіль я вирішив піти з цієї справи. Після такого досвіду я завжди виходжу з бізнесу, який приносить збитки.»

12. На речі потрібно дивитися в перспективі!
Оцінювати потрібно не тільки перший майбутній хід, а і другий, і якщо можливо, третій. Тільки так можна добитися успіху.

13. Зрозумійте, що для вас означає успіх!
«Для мене успіх - це не гроші, які я заробив, а справа, якою я займаюся!» Потрібно отримувати задоволення від справи, якою ви займаєтеся.