Home » » 12 правил для хорошого керівника

12 правил для хорошого керівника

1. Хороший керівник - це завжди авторитет і зразок для наслідування серед своїх підлеглих. Він завжди бере на себе відповідальність як за результати і цілі, що покладені на його колектив, так і за сам колектив;
2. У колективі хорошого керівника часто називають людиною, здатним показати своїм співробітникам вірну мету і вказати точні шляху до її виконання. Не варто бути погоничем для своїх підлеглих: погонич лише поганяє, а успішний керівник вміє вести за собою. Він здатний підняти і надихнути колектив, вказати орієнтир, скоординувати дії і наповнити цей самий колектив силами та ентузіазмом до звершення поставленої місії. Важливо дати зрозуміти кожному працівнику окремо, що вони є важливою складовою одного великого механізму, що вони незамінні і цінні;
3. Хороший керівник - це обов'язково прекрасний оратор. Керівник повинен володіти достатньо розвиненими навичками риторики для плідної взаємодії з колективом, він повинен бути відкритим і вміти переконувати. Розвинені комунікативні навички допоможуть краще розуміти співрозмовника і доносити до нього бажане з меншими витратами сил і часу;
4. Гідний керівник завжди зацікавлений в успіху своєї компанії, а значить - володіє безмежним ентузіазмом! І тільки за допомогою постійного оптимізму та ентузіазму хороший керівник завжди досягає своєї мети. Слід постійно демонструвати підлеглим свою повну віддачу і навчити їх вкладати в роботу всі сили, - тоді успіх не змусить себе чекати;
5. Вважається, що хороший керівник деколи трохи лінивий. Таким своєю поведінкою він надає своїм співробітникам більше свободи дій , колектив стає більш ініціативним і дружним. Якщо співробітники знають, що відповідальність за те чи інше справа повністю лежить на їх плечах - в їх діях буде більше рішучості і серйозності. Так, вони частіше роблять помилки без чіткого керівництва і постійного контролю, але поряд з цим вони вчаться на своїх промахах і стають більш досвідченими;
6. Згуртований колектив - запорука успіху! І керівник, який може донести до співробітників, що «всі ми - єдина команда» - гідний керівник . Для цього слід перетворити всіх працівників у команду однодумців, які будуть доповнювати один одного, при необхідності - замінювати ! Хороший керівник завжди може чітко організувати таку єдність і раціонально керувати командою , застосовуючи розуміння і гнучкість;
7. Говорячи про гнучкість, слід зазначити , що кожен працівник - це індивідуальність, а значить, вимагає індивідуального підходу до себе. Виявляючи гнучкість можна негласно змусити працювати в потрібному напрямку будь-якого, навіть самого впертого і замкнутого в собі людини.
8. Порадившись з вищими інстанціями, слід ввести програму заохочень для своїх працівників, причому в цій області також слід використовувати індивідуальний підхід. Так, для одного співробітника найкращою нагородою буде підвищення заробітної плати та щомісячні бонуси, тоді як інший буде радий збільшеній кількості вихідних днів.
9. Слід приділяти належну увагу спілкуванню з колективом, викликаючи довіру і взаємне розташування. Ні, мова не йде про панібратство . Однак не можна залишатися для підлеглих кимось недосяжним, з ким неможливо поговорити на абстрактні теми навіть поза роботою, припустимо в обідню перерву. Не варто акцентувати увагу , що керівник завжди розумніший, адже будь-яку пропозицію або завдання можна з легкістю сформулювати в простій буденній формі. По можливості слід присвячувати колектив у можливі труднощі компанії, зробити саму організацію і робочий процес у ній прозорими і зрозумілими для співробітників;
10. Вважається, що шановний керівник - це суворий керівник, перш за все. Зрозуміло , від керівника залежить успіх компанії , що досягається при постійному контролі, але надмірна суворість може зіпсувати атмосферу в колективі, викликати недовіру і обговорення. Знайти золоту середину у всьому - ось, над чим слід працювати. На одному з перших загальних зборів слід обговорити такі важливі моменти як дисципліна і вимоги до колективу . Дисципліні слід віддати належну увагу, тому що неправильно сплановані норми поведінки можуть істотно порушувати робочий процес. Слід домовитися дозволені межі, встановити графіки перерв і так званих перекурів;
11. Хороший керівник завжди має парочку свіжих креативних ідей, він постійно займається саморозвитком і не зупиняється на досягнутому рівні професіоналізму;
12. І, мабуть, найголовніше - це ніколи не зраджувати компанію і людей, які вірять і йдуть за своїм керівником!
Успішний керівник - це людина, яка не обмежується постановкою завдань і контролем за їх виконанням. Ця людина має талант тримати якісну зворотний зв'язок .