Home » » Що потрібно знати коли ви наймаєте співробітників?

Що потрібно знати коли ви наймаєте співробітників?

Отже, прийшов час розширити штат і прийняти нового працівника і ми сподіваємося, що перший з них покладе початок низці відданих, талановитих співробітників.
Насамперед радимо вам глибоко зітхнути: найм - нелегка справа. Приступати до нього слід, лише добре підготувавшись, оскільки помилки можуть дорого коштувати. Особливі складнощі очікують представників малого бізнесу, фірми та організації, що не мають в складі спеціалізованої кадрової служби .
Ми зібрали тут кілька рекомендацій з прийому на роботу. Деякі з них виглядають досить очевидними, але переконайтеся, що ви знайомі з ними і використовуєте їх у своїй роботі при побудові команди.

1. Приведіть в порядок ваші фінанси
Наведіть порядок зі своїми фінансами перед наймом співробітника. Необхідно точно підрахувати які витрати і прибутки чекають вашу фірму при прийомі нового працівника. Чи перевищить прогнозований дохід витрати на заробітну плату, податки та інші витрати, пов'язані з наймом? Обговоріть це з вашим бухгалтером.

2. Складіть опис вакансії
Ретельно продумайте, які саме фахівці вам потрібні. Враховуйте тип особистості, навички та досвід, чітко сформулюйте обов'язки нового співробітника. Визначте оптимальний розмір заохочень .

3. Передбачте інші витрати
Прибуток від працівника повинна перевищувати витрати на нього. Крім безпосередньо заробітної плати, витрати включають в себе витрати на організацію робочого місця, додаткове обладнання, навчання. Проконсультуйтеся знову ж таки з вашим бухгалтером щодо податків і додаткових виплат. Так, для розширення компанії вам знадобиться хороший бухгалтер.

4. Продумайте систему управління
Якщо у вас вже є хоча б один співробітник або партнер по бізнесу критично важливо організувати оптимальну систему взаємодії, звітності та управління, так як у міру росту компанії зробити це складніше.

5. Визначте спосіб вимірювання результатів.
Як ви дізнаєтеся, що отримуєте значну віддачу від найму нового співробітника? Які показники та вимірювання допоможуть кількісно оцінити вигоду?

6. Як ви реалізуєте процес найму?
Де ви розмістите ваше оголошення? Чи будете ви проводити телефонні інтерв'ю, щоб відібрати найсильніших кандидатів? Групові співбесіди? Чи повинні претенденти виконати певне завдання або тест?

7. Визначтеся з юридичною частиною найму
Які документи повинні заповнити нові співробітники? Чи варто укласти договір про не розголошення комерційної таємниці та відмову від конкуренції? Ще раз проконсультуйтеся з бухгалтером щодо податків і з адвокатом про форму трудового договору.

8. Як ви будете вимірювати продуктивність співробітника?
Як ви будете відстежувати ефективність роботи співробітників? Як часто ви будете зустрічатися, щоб обговорити їх прогрес або його відсутність? Яка оптимальна тривалість навчання? Які показники будуть враховуватися для оцінки якості роботи? У який момент варто повідомити працівнику, що ви не задоволені результатами його праці? Чи буде випробувальний термін для новачків?

9. Як реалізувати взаємодію команди?
Групові збори піднімають бойовий дух, зміцнюють дружні відносини, сприяють появі нових креативних ідей і встановленню міцних зв'язків у команді. Як часто ці зустрічі будуть проходити? Чи будуть всі зобов'язані їх відвідувати? Збори проводитимуться за допомогою інтернету або при особистій зустрічі? Хто несе відповідальність за порядок денний?

10. Продумайте елементи корпоративної культури
Яким основам корпоративної етики ви будете навчати новачків? Як це буде реалізовано? Як ви дізнаєтеся, чи поділяє претендент ваші корпоративні цінності і чи впишеться в команду?

Але не варто сумувати! Звичайно організація якісного найму вимагає певних тимчасових витрат, але в майбутньому ви будете пожинати плоди вашої роботи і заощадите масу часу і уникнете розчарувань, якщо процес найму реалізований за цією схемою.