В ситуаціях коли потрібно заявити про новий продукт чи провести ефективну рекламну кампанію при обмеженому бюджеті вам допоможуть наші поради.
1.Друк на грошах - берете простий набір для штампів, набираєте на ньому смішну фразу та адресу сайту або інші координати. Щось на кшталт «Як отримати багато таких папірців - ось тут».
2. Папірці для нотаток - що б ви там не написали, люди звикли що на цих кольорових квадратиках розміщується важлива інформація, і ваш піар помітять.
3. Багато марок - в ящики людям сиплеться кілограми реклами. Прийом партизанського маркетингу - відправте товстий конверт , і наклейте на нього штук 40 марок по одному центу . Вас точно помітять.
4. Написи на дверях - Розвісьте в своєму магазині нові таблички на всіх дверях - з тими ж значками і написами, але плюс ваша бізнес інформація та адреса сайту.
5. Платіть заздалегідь - наприклад, касиру кінотеатру, щоб давав разом з квитком вашу візитку .
6. Привертайте увагу - нехай біля дверей вашої контори збереться пікет з плакатами «цей бізнес занадто хороший», «ця компанія надто професійна ».
7. Коментарі - коментуйте все, що знайдете по вашій темі в інших блогах, це може бути навіть кращим піаром ніж власний блог, так як менш агресивно.
8. Візитки - в партизанському маркетингу все використовується нестандартним чином . Ідіть в бібліотеку , знайдіть секцію книг по темі вашого бізнесу , і розкладіть візитки по книгах .
9. Наклейки - головне: творчий підхід до змісту, дизайну і розміщення: бампер машини , ліхтарні стовпи ... Наклейка повинна привертати увагу, але з першого погляду не сприйматися як піар.
10. Тимчасові татуювання - використовуйте їх на виставках та інших заходах, де збирається багато людей. На голові, руці, нозі - неважливо, все одно про це говоритимуть .
11. 10 причин вибрати саме вас - замість листівок та іншого паперового піару, поширюйте «10 причин вибрати саме нашу фірму», вони повинні бути абсолютно правдиві, сформульовані з гумором і легко запам'ятовуватися .
12 . Демонстрації - якщо ви надаєте які-небудь послуги, покажіть це на безкоштовній демонстрації. Якщо захід придумано з розумом, вам не доведеться витрачатися на висвітлення в ЗМІ, журналістам теж потрібні інформаційні приводи.
13. Календарики та календарі - це корисна річ, і її швидше за все не викинуть, якщо ви вгадали з дизайном. Якщо календар повісять в офісі, вважайте що офіс став безкоштовним піар-агентом.
14. Вікна машини - зробіть наклейку зі слоганом і адресою сайту на вікно машини . Тепер стояння в пробках і на світлофорах працює на вас.
15. Спонсорування заходів - це не так дорого і зазвичай дуже ефективний піар. Ваш логотип і слоган з'являються у всіх промо-матеріалах заходу. Крім того, ви самі можете бути присутніми і поспілкуватися з гостями.
16. Привітання з святами - вітайте клієнтів і партнерів по всіх приводів - так ви нагадаєте про себе , і до того ж ваш логотип і слоган в черговий раз постануть у дуже позитивній ситуації.
17. Благодійність - це по-перше, розкрутка в медіа, а по-друге, ваші клієнти будуть знати, що купуючи щось у вас, вони вносять вклад у вирішення проблем суспільства.
18. Конкурс - переможців може бути від одного до десяти , сам приз неважливий , просто люди люблять змагатися і перемагати. До того ж , це черговий інформаційний привід для ЗМІ.
19. Футболки - все, хто їх носять, стають ходячими білбордами вашої фірми. Можете давати їх як приз, наприклад. Головне - відмінний дизайн і творчий підхід .
20. Симбіоз - в партизанському маркетингу важливо співпрацювати. Наприклад , якщо ви займаєтеся веб -дизайном, провайдер або хостер може стати вашим постачальником клієнтів.
21. Здача крові - залучайте людей до здачі крові і самі займіться цим - це забезпечить вам безкоштовний піар у ЗМІ. Якщо ви почесний донор, це має бути зазначено на візитці - відразу формується інше ставлення.
22. Барбекю - влаштуйте вилазку на природу з кращими клієнтами, і нехай вони запросять пару- трійку друзів. Лояльність клієнтів збільшиться, і ви придбаєте нові знайомства.
23. Зовнішня реклама - нестандартна , інакше це не партизанський маркетинг . Наприклад, ваш слоган вистриженими на траві, або написаний метровими літерами на фасаді будинку .
24. Рекламки - люди зараз у всьому шукають вигоду, так що навіть «спам» вже не зовсім спам, якщо в ньому пропонують якісь виграшні по грошах речі.
25. Газети - всім газетам потрібні тлумачні кореспонденти та цікаві новини. Так що якщо ви пошлете їм статтю з якогось животрепетного приводу , де буде згадано ваша компанія, її можуть опублікувати безкоштовно
26. Журнали - те ж , що і з газетами. Напишіть барвисту і цікаву статтю, і її надрукують безкоштовно
27. Реклама на автобусах - при творчому підході , це один з кращих видів піару. Ця реклама переміщається по маршруту, і її бачать сотні людей.
28. Листівки - листівка краще листи хоча б тому що її не треба розкривати - все-таки це вимога зайвого дії . До того ж , листівка це завжди хороший дизайн, використання цікавих матеріалів та інша свобода творчого піару.
29. Напишіть Інтернет- книгу - це, звичайно , потребують деякого часу і сил , але зате ви відразу позиціонуєте себе як експерта в певній галузі. Якщо книга виявиться дійсно стоїть , ви зможете навіть продати її - за невеликі гроші , але їх можна буде вкласти в інші ваші проекти партизанського маркетингу .
30. Безкоштовний сир - роздавайте частина товарів безкоштовно, виявляйте безкоштовні послуги, і не давайте користувачам звикнути до цього. Придумуйте нові несподівані подарунки, і про вас будуть говорити і рекомендувати вас друзям - а це найкращий піар . Це не введе вас в надмірні витрати, і забезпечить вас лояльністю клієнтів, до того ж забезпечить вам реноме компанії міцно стоїть на ногах.
31. Беріть участь в конкурсах - маленьких , великих - неважливо , головне щоб там були потрібні вам люди. Якщо виграєте - це додатковий піар , не тільки в рамках заходу , але також красива грамота у вашому офісі і стрічка на сайті.
32. Створюйте унікальний контент - цей прийом дуже дієвий, але його мало хто використовує, бо тут потрібно дійсно попрацювати на свій піар. Створюйте унікальний, цікавий контент, і посилання на вас із задоволенням будуть розміщувати блоги , інші сайти і стрічки новин
33. Вірусний маркетинг - суть в тому , що ваша продукція чи піар - інформація подаються в такому вигляді , то користувачі починають добровільно її транслювати .
34. Додаткові пропозиції - подумайте з точки зору користувача - йому зручніше віддати всі свої проблеми однієї компанії. Якщо стрижете газони , запропонуйте ще й прибрати сніг взимку. Займаєтеся веб- дизайном - запропонуйте послуги хостингу.
35. Орендуйте стіну або будівля - знайдіть цікаву архітектурну споруду, що знаходиться в потрібному місці, домовтеся з адміністрацією про оренду стіни або частини будівлі під вашу світлову інсталяцію. Зовсім необов'язково ви повинні за це платити, подавайте це не як розміщення реклами а як проект по прикрасі міста. Творчий підхід до піару - це ключ успішного партизанського маркетингу .