Home » » 30 порад мільйонеру-початківцю

30 порад мільйонеру-початківцю

Якщо ви вирішили нарешті змінити своє життя, досягнути висот і благополуччя то вам варто звернути увагу на наші поради.
1. Не треба нервувати
Літня італійка була права. У моєму житті було багато стресових ситуацій . Але всі вони давно позаду і забуті. А головне, вони не коштували витрачених на них нервів. Існує маса способів впоратися з проблемою, і трата нервових клітин тут не помічник.
2. Будь вдячний за те, що маєш
У дитинстві я дуже страждав, якщо у мене не було того, що мені хотілося мати . Після двадцяти я радів тому, що отримував. Тепер я вдячний за те, що у мене є, я ціную це і зовсім не страждаю від того, що чогось немає.
3. Проявляй свої найкращі якості
Кожен день у нас є можливість вдосконалюватися, пізнавати щось нове, усвідомлювати свої помилки , робити висновки і ставати краще.
4 . Утихомир свій егоїзм
Це те, над чим я працюю постійно, тому що егоїзм не чинить мене краще. Егоїзм страшний тим, що він не дозволяє тобі досягти більшого.
5. Будь розбірливий в їжі
Раніше я був невередливий в їжі, особливо коли працював на вулиці по шість годин на день. Сьогодні я все так само дозволяю собі час від часу з'їсти морозиво, але я багато уваги приділяю правильному харчуванню. Я вибираю органічну їжу та соки з свіжих фруктів. Будь розбірливий в тому, що ти їси .
6. Щодня потій
Дуже важливо рухатися, особливо тим численним людям , які кожен день сидять за столом по десять годин. Гіподинамія веде до негативних наслідків. Фітнес за програмою CrossFit, ігри в збірній США з гандболу та вуличний баскетбол входять до переліку моїх щотижневих занять. Знайди те , що буде доставляти тобі задоволення, і побільше рухайся кожен день.
7 . Віддавай сповна
Я не був би сьогодні тим, хто я є, без допомоги великого числа людей. Підтримка, яку я отримав від сім'ї, друзів, вчителів, тренерів і наставників, воістину безмежна. Подумай, як ти можеш допомагати людям, і навчися віддавати сповна - це вищі форми подяки .
8. Став перед собою мету
Мені було двадцять, коли я вирішив намічати цілі і визначати терміни їх досягнення. Я радів , якщо у мене виходило виконати намічене вчасно. Незабаром це увійшло в звичку. Тепер я знаю, що якщо вкладати максимум енергії в те, що тобі треба зробити, поставлена ​​мета обов'язково буде досягнута.
9 . Не дозволяй маніпулювати собою
Якщо ти не хочеш жити таким життям, коли потрібно щодня ходити на роботу, мати всього пару вихідних на тиждень і півмісяця відпустки на рік, то і не роби цього. Читай сайт Entrepreneur.com (популярний американський портал про бізнес. - ДС ), книгу « Чотиригодинна робочий тиждень » Тіма Феррісс і надихаючі блоги про те, як організувати життя і роботу саме так, як тобі хотілося б. І не відкладай на потім - просто візьми і зроби це.
10. Йди своїм бажанням
Життя дається нам тільки один раз. Якщо ти не робиш того, що тобі хочеться, навіщо тоді взагалі щось робити? Навіщо кожен день жити тим життям , яка не доставляє тобі задоволення?
11. Роби все з ентузіазмом
Колишній футболіст і тренер Вінс Ломбарді якось сказав: « Якщо ви не горите ентузіазмом , ви будете звільнені з ентузіазмом ». Він правий .
12. Навчися вибудовувати відносини
Можна багато чого досягти , вміючи правильно вибудовувати відносини - як особисті , так і професійні . Людей найбільше турбує не те, який ти , а як ти до них ставишся .
13. Прагни випробувати щось нове
Я скептик по життю , але чим більше пробую нового , тим більше пізнаю і тим більше здобуваю.
14. Усвідом свій страх і прийми його
Це одного разу порадив мені мій друг, спортивний психолог Джефф Спенсер. Я дотримуюся його порадою . Досвідчені атлети відчувають страх, так само як і всі інші люди, але цей страх загартовує їх дух і розпалює в них пристрасть на змаганнях.
15. Не дозволяй дитинству впливати на доросле життя
Не дозволяй тому, що відбувалося з тобою в дитинстві, впливати на всю твою доросле життя. Погане трапляється з кожним з нас. Використовуй це в якості досвіду , витягни уроки - і будь вдячний .
16. Цінуй свою сім'ю
Раніше я багато воював з однією з сестер. Зараз я розумію , що це було нерозумно . Моя сім'я так багато дала мені для мого становлення , і ким би я зараз був без них.
17. Інвестуй в себе
Спеціаліст з продажу Грант Кардон одного разу порадив мені витрачати якомога більше грошей на інвестиції в себе . Зрозуміти , чому це так важливо і чому я приділяю цьому стільки уваги , можна з цієї статті.
18. Вчися у великих тренерів і наставників
Я б так і залишився примхливим і склочним дитиною , якби у мене не було чудових тренерів і наставників. Вони допомогли мені позбутися від мого егоїзму , навчили жертвувати собою , працювати в команді і багато чому іншому. Світ прекрасний , тому що в ньому є приголомшливі вчителя. Постарайся знайти таких для себе і попроси , щоб вони вичавлювали з тебе по максимуму кожен день.
19. Створи навколо себе команду, здатну підтримати
У мене є порада експертів , до якого я нерідко звертаюся . Цими людьми я захоплююся , я їм довіряю, вірю в них. Я звертаюся до них, коли у мене виникають проблеми чи просто за консультацією або порадою. Ніхто не зможе дістатися до вершини в поодинці. Знайди тих, хто підтримає тебе.
20. Йди за своїм мріям, і не важливо, про що вони
Не має значення , скільки тобі років і який у тебе за плечима життєвий досвід. Ніколи не пізно мріяти. Мрії - це найяскравіші переживання. До того ж іноді вони збуваються.
21. Умій прощати себе та інших
Я теж робив багато помилок і дурниць у своєму житті. Таке з нами трапляється. Навчися прощати себе та інших за помилки. Просто роби висновки , виносити уроки і не повторюй помилок у майбутньому.
22. Не дозволяй невдач відкидати тебе назад
«Я терпів невдачу за невдачею , знову і знову, тому і добився успіху» , - говорив великий баскетболіст Майкл Джордан.
23. Тримай дане тобою слово
Чи не обіцяй того , чого не зможеш зробити . Навчися говорити «ні» , якщо заздалегідь розумієш, що не зможеш виконати обіцяне .
24. Плати борги
Можна дозволити собі мати невеликий борг , якщо це кредит на будівництво , позику з метою мінімізувати ризики і т. д. Але деякі борги виникають, коли люди , тікаючи від реальності , піддаються своєї пристрасті і міфам про казкове життя . Погаси борги, які затягують тебе, і побачиш: це саме приголомшливе відчуття, яке ти коли-небудь відчував.
25 . Пізнавай більше, ніж сказано в підручниках
Не так вже й багато я можу сьогодні пригадати з шкільних підручників. У школі я навчився чомусь від інших, навчився будувати відносини з людьми. А все, що я знаю про бізнес, маркетингу і про те , як заробити на життя, я дізнався від наставників і за порогом навчальних аудиторій. Знайди правильних вчителів - і дій .
26. Оточуй себе тими, хто розумніший за тебе
Єдина можливість вирости - це грати проти більш сильного гравця в спорті або спілкуватися з людьми , які розумніші тебе в житті . Я прагну опинятися в тих компаніях , де все набагато розумніші мене , і я маю намір продовжувати в тому ж дусі.
27. Будь щасливий без причини
Звичайно, це страшно, коли тобі немає де жити чи ні можливості заробити на прожиток. Я нікому б не порадив випробувати таке навіть в якості експерименту . Але після того як поживеш життям , повної поневірянь , відчуєш себе щасливим , коли все твоє майно вміщується в парі валізах. Я люблю розкіш , але багато найщасливіші люди - мінімалісти .
28. Роби висновки з відносин з людьми
Люди різні , вони приходять в наше життя і йдуть з неї . Те ж відбувається в особистих відносинах. Вчися у хороших і поганих , але будь чесним із самим собою у всіх таких відносинах. Не дозволяй людям перетворювати тебе в того, ким ти не хочеш бути.
29. Задавай правильні питання
Дуже важливо вміти ставити правильні питання . Вони можуть ініціювати нову справу , вирішити проблему , зародити партнерські відносини і сприяти поліпшенню життя в цілому.
30. Зроби щось велике
У кожного з нас є можливість залишити що-небудь після себе. Подумай , що ти хотів би залишити? Кожен день нам надається можливість зробити що-небудь велике .