Home » » Як впоратися з навантаженням на роботі?

Як впоратися з навантаженням на роботі?

1. Ясно визначте свої кар'єрні цілі. Чого Ви хочете досягти в результаті всього цього? Чи відповідає це Вашим життєвим цілям? Це саме те, що повинно підтримувати Вас кожен день.
2. Кожен день йдіть рано на роботу. Нехай це буде хорошим початком.
3. Розставте все по порядку. Визначте для себе сектор з двох завдань.
4. Майте при собі список справ із завданнями, які вам необхідно виконати.
5. Звіряйтеся зі своїм списком протягом дня, щоб упевнитися, що ви робите все правильно.
6. Коротко записуйте всі інші завдання, які з'являються, в записну книжку. Приступайте до них, коли звільнитеся.
7. Не пропускайте обід. Це шкідливо. Крім того, ви не зможете ефективно працювати, якщо у вас не буде енергії.
8. Чи не снідайте за робочим столом. Вийдіть хоча б ненадовго на свіже повітря.
9. Пообідайте разом з колегами по роботі. Саме час, щоб зняти напругу.
10. Розвивайте повноцінні відносини зі своїми колегами по роботі.
11. Допомагайте своїм колегам по роботі. Ви будете почувати себе краще, коли будете щось віддавати.
12. Обзаведіться наставником у власній компанії або де-небудь ще. Він / вона має більше досвіду і може поділитися цінною порадою.
13. Стати наставником для кого-небудь на роботі. Допомагаючи вирішувати комусь його власні проблеми, ви зможете по-новому поглянути на свої.
14. Усвідомте, чого чекає від вас ваш бос. Регулярно обговорюйте / переглядайте власний робочий план.
15. Досягайте найвищих результатів.
16. Вибудовуйте істинно дружні відносини зі своїм босом.
17. Обговорюйте з ким-небудь свої проблеми. Не тримайте їх усередині себе.
18. Не запізнюйтесь на зібрання / обговорення / зустрічі.
19. Готуйтеся до зборів / обговорень / зустрічам.
20. Намагайтеся передбачати потенційні проблеми.
21. Підготуйте можливі плани на випадок таких проблем.
22. Думайте про можливості, а не про проблеми.
23. Зосередьтеся на загальній картині. Дивіться на довгострокову, а не на короткострокову перспективу.
24. Поставтеся до проблеми по-новому, глянувши на власну ситуацію з точки зору іншої людини.
25. Дотримуйтесь принципом 80/20. Позбавтеся від 80% другорядних речей і справ.
26. Зосередьтеся на тому, що можна зробити в цій ситуації.
27. Розподіляйте роботу там, де це можливо.
28. Вчіться говорити «ні», якщо завдання не є для вас пріоритетним.
29. Перейдіть на інше, якщо нічого не можете зробити в цій ситуації.
30. Покладіться на досвід і знання ваших колег.
31. Піднімайте проблеми перед власним босом, якщо вони за межами ваших можливостей.
32. Визначте джерела власної напруги і знайдіть рішення проблеми.
33. Винагороджуйте себе, якщо щось виконали.
34. Створіть соціальну мережу на своєму робочому місці.
35. Підтримуйте своє коло спілкування за межами роботи. Ваше життя не обертається навколо роботи.
36. Дихайте глибоко і спокійно все час.
37. Формуйте гарну поставу. Вона змушує вас виглядати краще, дозволяє вам думати краще і в майбутньому запобігає болю в спині.
38. Щодня медитируйте, щоб навести порядок в голові.
39. Слухайте свою улюблену музику, коли працюєте (природно, в навушниках).
40. Займайтеся спортом. Виділяйте для нього певний час щотижня.
41. Зробіть свій стіл зручним для роботи. Створіть організуючу систему, поставте особисті фото, приберіть непотрібні речі і т.д.
42. Відпочивайте від комп'ютера час від часу. Сходіть в туалет, дійдіть до буфету і т.д.
43. Перекусите фруктами, якщо відчуваєте голод.
44. Поставте пляшечку / склянку з водою біля себе. Багато співробітників не п'ють щодня достатню кількість води.
45. Заглядайте наперед у свій щоденник / тижневик, щоб знати, що йде наступним за планом.
46. Будьте господарем свого часу.
47. Візьміть на себе зобов'язання йти з роботи вчасно.
48. Робіть те, що необхідно сьогодні, і відкладайте інше на завтра. Робота нікуди не втече.
49. Висипайтесь кожен день. Намагайтеся спати не менше 6 годин. Це дозволить довше працювати на наступний день.
50. Відпочивайте, якщо хворієте. Ви не супермен, але навіть супермен час від часу втомлюється.
51. Раціонально керуйте своїми можливостями.
52. Якщо справи йдуть важко, пам'ятайте, що все це - частина вашої роботи - за це вам платять гроші.
53. Зосередьтеся на тому, що ви любите у своїй роботі.
54. Розслабтеся після трудового дня. Візьміть тайм-аут для відпустки.
55. Залиште свою роботу. Якщо всі попередні 54 ради не допомагають, і ваша робота дуже важка для вас, киньте її. Немає ніякого сенсу проживати життя, повне страждань.

0 коментарі:

Дописати коментар