Home » » Де брати ідеї для бізнесу?

Де брати ідеї для бізнесу?

Самі ідеї нічого не вартують, тому що їх багато. Цінується тільки реалізація. І що по-справжньому складно, так це в конкретний момент часу (сьогодні) вибрати тільки одну - актуальну - ідею і довести її до пуття.
Щоб знайти одну хорошу ідею, необхідно мати якийсь запас цікавих думок взагалі - 100, а краще всі 500. Тобто для якісного вибору потрібен не просто потік ідей, а величезний потік! Все, як в рекрутингу або у виборі нареченого / нареченої.
Другий момент: є правильні і неправильні джерела ідей. Саме неправильне джерело ідей - це ваша голова. Вас осягнула блискуча ідея, ви створюєте прекрасний продукт, а потім намагаєтеся його продати, але нікому його не показуєте зі страху, що вашу ідею вкрадуть. Так чинять «невизнані генії», і доля їх сумна. Зазвичай все закінчується фіаско. Здорова аргументація на кшталт «це ідея вже реалізована в такому-то американському проекті ще 2 роки тому, так що можеш не ховати, вона давно відома» чомусь їх не переконує. З часом «невизнані генії» йдуть у глуху оборону (мабуть, з боязні втратити самоідентифікацію) і продовжують пропонувати ринку свої класні, але вже нікому не потрібні продукти / послуги.Як заробити гроші на своїй бізнес ідеї?
№ 1. Копіювати з інших ринків
Дивитися на американські бізнес-моделі, які хтось уже проінвестував, або ті, що показують істотне зростання, - і швидко їх копіювати. Всім, хто пов'язаний з інтернетом, вкрай рекомендую регулярно читати блог TechCrunch. Спочатку може подобатися все або майже все, але якщо переглянути хоча б 100 різних ідей і проектів в одній темі (на що може піти пара місяців), то картинка стане більш ясною: більшість з них ніколи не вистрілить, а інвестиції, що називається, «підуть у пісок». Природно, вам знадобляться критерії відбору - про них я напишу в одному з наступних постів. 
№ 2. Вбудовуватися в існуючий ринок як додатковий продукт
Дивитися на вже діючі великі ринки з існуючим попитом і клієнтами і вбудовуватися в «харчовий ланцюжок». Наприклад, є величезний ринок автомобілів, наступним у «харчовому ланцюжку» буде ринок автозапчастин і т. д. Інший приклад: з появою ринку iPhone з'явився і ринок з їх ремонту, ринок корисних пристосувань для iPhone та ін На всіх великих ринках існують ще не заповнені ніші. Шукати великі ринки добре в бестселерах на Amazon.
№ 3. Вирішувати проблеми свого співтовариства
Кожен з нас, включаючи відлюдних соціопат, належить до якогось співтовариства. Якщо ви навчалися в якому-небудь вузі, ви були студентом і дуже добре розумієте проблеми цієї спільноти. Хтось захоплюється спортом, хтось - подорожами. Подивіться, за яким співтовариством ви «закріплені» хоча б 5 останніх років, а також, де ви самі виступаєте в якості клієнта. Наприклад, якщо ви часто подорожуєте, ви знаєте, як непросто вибрати маршрут, або знайти цікаву компанію на місці, або заощадити. І таких, як ви, - мільйони. Знання проблем спільноти на рівні відчуттів є ключовим. Наприклад, я не вірю, що людина, яка жодного разу в житті не робила ремонт, зможе створити бізнес з ремонту квартир.

Саме тому я вирішив вести цей блог і періодично проводити освітні заняття та консультації для стартаперів, так як сам цим займаюся і дуже добре розумію проблеми на всьому життєвому циклі.

0 коментарі:

Дописати коментар