Home » » Важливість впевненості у своїх силах

Важливість впевненості у своїх силах

Один підприємець був по вуха в боргах і не бачив виходу. Кредитори насідали на нього. Постачальники вимагали оплати. Він сидів на лавці в парку, опустивши голову на руки, гадаючи, що ж може врятувати компанію від банкрутства.
Раптом перед ним з'явився якийсь старий. - Я бачу, що вас щось турбує, - сказав він. Після того як він вислухав підприємця старий сказав, - "Думаю, я можу вам допомогти". Він запитав у підприємця його ім'я, виписав чек і сунув його в руку, кажучи: "Візьміть ці гроші. Зустрінемося тут рівно через рік  і ви зможете віддати мені їх в цей час." Потім він повернувся і зник так само швидко, як і з'явився.
Підприємець побачив у руці чек на суму $ 500 000, підписаний Джоном Рокфеллером, в той час одним з найбагатших людей у світі!
Я можу покінчити зі своїми проблемами в одну мить! - Подумав він. Але замість цього, підприємець вирішив покласти безготівковий чек у свій сейф. Одна тільки думка про його існування давала йому сили виробити спосіб зберегти свій бізнес.
Із новим оптимізмом він уклав вигідні угоди і розширив умови оплати. Йому вдалося здійснити кілька великих продажів. Протягом декількох місяців він вибрався з боргів і знову став заробляти гроші.
Рівно рік тому, він повернувся в парк з тим самим безготівковим чеком. В установлений час старий знову з'явився. І в той момент коли підприємець хотів вже повернути чек і поділитися своєю історією успіху підбігла медсестра і схопила старого. Я так рада що я зловила його! - Вигукнула вона. - Я сподіваюся , він не турбував вас. Він завжди тікає з дому, і розповідає, що він Джон Рокфеллер .
Дивуючись, підприємець просто стояв приголомшений. Протягом усього року він крутився і робив бізнес, купуючи і продаючи, переконаний в тому, що у нього було півмільйона доларів.
Раптово він зрозумів, що це не гроші, реальні або уявні, перевернули його життя. Це була його нова впевненість яка дала йому сили, щоб добитися всього того що він тепер має.
Ви повинні взяти на себе ініціативу і грати у вашу гру. У вирішальний момент впевненість відіграє вирішальну роль.