Home » » Ефективні способи пошуку клієнтів

Ефективні способи пошуку клієнтів

1. Реклама
Можливість швидкого отримання результату. Адже достатньо одного оголошення в газеті, і вас вже будуть знати. Але для отримання максимального результату необхідна довгострокова рекламна компанія. Тільки якщо ваша назва буде тривалий час перед очима клієнта, він запам'ятає вас.
Відкриваєте ви новий бізнес, або просуваєте новий товар, а може, проводите спеціальну акцію і розпродаж - без реклами в ЗМІ не обійтися.

2. Візитні картки
Дешевий і ефективний інструмент маркетингу. Ваша візитна картка стає одним з головних засобів залучення і утримання клієнтів. Вона завжди під рукою. Довговічна і не вимагає особливих умов для зберігання. Але в той момент, коли виникає потреба в послугах свого профілю, клієнт бачить ваші контакти. Для клієнтів і виставок вам потрібні різні візитки. Так ви підвищите ефективність їх застосування.

3. Офіційний сайт
Більшість компаній шукають як постачальників, так і покупців через Інтернет. І вам потрібен свій сайт, щоб про вас і ваших пропозиціях дізналися ваші клієнти.
Створити свій сайт не так вже й складно, і можна зробити це практично безкоштовно, використовуючи конструктори сайтів та безкоштовні служби для ведення блогів. Але ваш сайт буде вашим цілодобовим менеджером з продажу.
Сайт дає можливість залучення цільових відвідувачів, які шукають товари та послуги в Інтернеті саме на вашій території.
А ще сайт - це обов'язковий елемент іміджу компанії. Адже по вашому сайту буде формуватися думка про вашу фірму. Тому приділіть увагу і дизайну та змісту сайту.

4. Професійні заходи та ярмарки
Беручи участь у різних виставках і ярмарках, ви створюєте собі ім'я. Адже хто про вас дізнається, якщо ви самі не заявіть про себе. Причому зробити це можна словами журналістів, які висвітлюють різні заходи. А для цього потрібно брати в них участь і бажано не залишатися в тіні.
Престижні виставки це відмінне місце для налагодження ділових знайомств. Ви можете познайомитися зі своїми майбутніми клієнтами безпосередньо в неофіційній обстановці. Подружитися з ними. Отримати велике замовлення.

5. Рекомендації
Запустити в роботу «сарафанне радіо» - це дорого, довго, але ефективно. І вимагає не п'яти способів пошуку клієнта, а цілого комплексу маркетингових інструментів.
Це найбажаніший і заповітний спосіб залучення клієнтів. І найдієвіший. Але для того , щоб про вас говорили і рекомендували іншим , ви повинні забезпечити якість продукції, турботу про клієнта і його потребах. Тільки так ви зможете по -справжньому сподобатися клієнтам і не потребувати дорогих рекламних компаніях.