Home » » 10 порад для малого бізнесу

10 порад для малого бізнесу

1) Звужуйте ринок
Створіть картину ідеального клієнта: як він виглядає, що він думає, як оцінює, де ви можете їх знайти? Не робіть звернень до тих людей, які не підходять під визначення ідеального клієнта.

2) Конкретизуйте
Опустіть все, що ви знаєте про ваш продукт. Дійдіть до самої головної центральної ідеї, і працюйте від неї. При цьому переконайтесь, що ця центральна ідея виділяє вас на тлі конкурентів.

3) Думайте про стратегію, насамперед
Візьміть все те, що ви зробили за кроки 1 і 2 і продумайте свою стратегію. Займіть 1 або 2 слова в умах споживачів. Вільних слова. Природно, під споживачем мається на увазі ваш ідеальний клієнт.

4) Створюйте навчальні матеріали
Ви знаходитесь в інформаційному бізнесі. Ваш веб-сайт, маркетингові матеріали, та інше - все це навчальні матеріали, інформаційні, а не листівки, які лунають з метою просто продати товар.

5) Емоції, візуальний стиль
Намагайтеся грамотно використовувати візуальні стилі, щоб отримати емоційний відгук від вашого ідеального клієнта. Вони повинні відповідати тому, що подобається йому. Кожен елемент просування, який має візуальну складову, має бути продуманий .

6) Отримуйте потенційних клієнтів з різних джерел
Люди вчаться різними шляхами. Спробуйте отримувати клієнтів в різних ситуаціях. Це додасть вам досвіду, і ви зможете краще усвідомити найбільш ефективні методи залучення потенційних клієнтів.

7) Побудуйте логічну дорогу до покупки товару
Підживлення потенційних клієнтів веде до логічного шляху - до покупки товару. Побудуйте таку конверсійну систему, яка змусить їх прийти до висновку про те, що ви має те, що їм необхідно. Робіть це ще до того, як вони купили товар, під час покупки, і після неї.

8) Завжди вимірюйте те, що має значення
Певні речі завжди мають значення. Зазвичай секретний компонент успішного бізнесу полягає в нематеріальних активах та їх вимірі. Саме вони часто ведуть до прибутку.

9) Автоматизуйте
Автоматизуйте процес маркетингу. Охоплювало спільноти в мережі інтернет, створюйте знання, автоматизуйте основні елементи поставок вашого інформаційного бізнесу. Хай люди самі розносять інформацію про нього.

10) Планування
Постійно плануйте вашу маркетингову діяльність. Створюйте плани на тиждень, день, місяць, квартал і навіть цілий рік. І обов'язково стежите за тим, щоб інвестиції в маркетингу відповідали його планом.