Home » » Бізнес ідея: реклама в громадському транспорті

Бізнес ідея: реклама в громадському транспорті

Громадський транспорт - місце, де щодня бувають тисячі людей. Всі вони-споживачі різних товарів і послуг. Звичайно ж, рекламодавці намагаються донести свою рекламу до пасажирів. Наклеєні на вікна листівки - це вчорашній день. Новий напрямок - динамічна реклама. Для цього використовуються табло «бігова доріжка» або РК-монітори. Цю рекламу неможливо не помітити. Людина протягом поїздки волею-неволею буде дивитися на зображення. Подивившись за півгодинну поїздку 10 раз який-небудь ролик, весь автобус вивчить його напам'ять...
Табло рухомий рядок - це відомі нам ще з радянських часів екрани, де біжить текстова інформація. Звичайні габарити: довжина 50-100 см, ширина 4-10 см., але бувають різних розмірів. Коли немає тексту, може відображатися час, погода або новини. Згідно із технічними можливостями відображатися може тільки текст або найпростіша графіка. На  ринку виробників таких електронних табло достатньо. Вартість починається від 100 грн Завантаження тексту проводиться через підключається ноутбук, виносний пульт або через радіо-модем. Наприклад, можна просто sms-кою зрадити текст на табло.
РК-монітори дозволяють відображати повноцінні рекламні ролики - від відеореклами до флеш-анімації. Але вони дорожче (від 800 грн.) і не завжди можуть бути встановлені в мікроавтобус. Є один великий плюс: оскільки це цифрові технології, то можливі гнучкі варіанти комплектації і налаштування обладнання. Наприклад, не складає особливих труднощів самостійно скомбінувати монітор, двд-програвачем, тим самим непогано заощадити. Будь комп'ютерник може виконати необхідний ап-грейд і налаштування.
Затребуваність і ефективність динамічної реклами залежить від населеного пункту, розміру автобуса і маршруту руху. У середньому міський автобус перевозить до 1 тис чол в день і до 25-30 тис чол на міс. Залежно від маршруту автобуса можна більш-менш точно визначити категорія пасажирів (споживачів), і відповідно, коректно розміщувати рекламу. Для прикладу - автобус, який ходить до садівничих товариств, або дач возить в основному пенсіонерів, а маршрутка до університету везе студентів. Першим рекламуємо ліки, другим мобільні телефони...
Середні ціни за розміщення реклами в одному автобусі такі. Текстовий рядок 3 грн в день, при оплаті за 10 днів - 2.0 грн. / день, при оплаті за місяць - 2 грн. / день. Відеоролик - приблизно в 2 рази дорожче. Кількість рекламодавців може бути 20-40. Тобто середній дохід з одного табло (монітора) 100-150 грн. в день. А оскільки цей бізнес працює щодня і без вихідних, в місяць виходить 3000-4500 грн. Якщо автобусів буде 10 або 50 - підрахуйте самі ... Від цієї суми, звичайно, потрібно відмінусувати оплату за розміщення в автобусі рекламних площ (бл. 250 грн. в міс.) обслуговування та податки.

0 коментарі:

Дописати коментар