На даний момент існує чотири способи заробітку на каналі в YouTube:
- Розміщення рекламних повідомлень з посиланнями на сайт замовника в описі до відео. Основна умова - реклама повинна точно підходити під тематику ролика.
- Розміщення контекстної реклами Google Adsense прямо в роликах. Зазвичай оголошення розміщуються в нижній частині відео і показуються там протягом перших секунд перегляду. Після реклама зникає, щоб не порушувати зручність перегляду. Ті, кого реклама зацікавить, обов'язково клацають по ній і перейдуть на сайт рекламодавця. Для показу оголошень потрібно при публікації ролика відзначити галочкою пункт «Дозволити накладається рекламу AdSense для цього відео» (вам необхідний аккаунт в Adsense).
- Розміщення банерної реклами розміром 300х250. Ці блоки публікуються не в самому ролику, а на сторінці вашого каналу на YouTube (найчастіше, над блоком виведення схожих відео). Оплата проводиться або за клік, або за кожну тисячу показів.
- Розміщення рекламних відеороликів перед або (рідше) після основної запису. Ви отримуєте оплату тільки в тому випадку, якщо користувач переглянув не менше 30 секунд ролика .
Крім того, можна піти на хитрість і розміщувати приховану рекламу безпосередньо в самій запису. Для цього необхідно знайти рекламодавця, отримати від нього оплату і предмет реклами і в потрібний момент показати (або сказати пару слів про) цей об'єкт .
Тепер ви знаєте про ще один спосіб побудови онлайн-бізнесу, який здатний принести чималий прибуток.... За умови високої популярності вашого каналу. А от про те, як зробити його популярним, ми розповімо далі.
Як розкрутити канал на YouTube і зробити його популярним?
Найперше, що ви повинні зрозуміти і запам'ятати - ваш канал повинен представляти реальний інтерес для користувачів. Тобто, ви повинні ділитися дійсно якісним контентом (вмістом). Відеоролики повинні бути створені виключно вами (адже авторські права ніхто не відміняв) і зачіпати сферу інтересів великої кількості людей.
Які теми найбільш популярні на YouTube?
Якщо не брати в розрахунок музичні кліпи і фільми, то можна виділити наступні сфери:
- Всілякі майстер-класи, тренінги, уроки. Якщо ви веб-дизайнер, то можете опублікувати видеоурок по створенню шапки для сайту. Якщо ви кулінар, то можете записати процес приготування смачної страви. Люди дуже люблять вчитися чомусь новому. Саме цим фактором обумовлена висока популярність таких роликів.
- Різні прикольні, смішні, забавні відео. Розважальний контент завжди займав і буде займати лідируючі позиції за кількістю переглядів. І нічого тут не поробиш - людська природа така . А зняти веселе відео не так-то й складно. Курйози зустрічаються повсюдно.
- Записи різних подій. Наприклад, ви відвідали Токійське автомобільне тюнинг-шоу. З камерою в руках. Так чому б не нарізати цікавих роликів і не викласти їх на свій канал?
- Ролики з особистого життя. Останнім часом даний формат відео стає дуже популярним. Людям подобається спостерігати за життям інших, і вони із задоволенням стають передплатниками таких каналів.
Наступний важливий момент в процесі розкрутки каналу на YouTube - оформлення. Ваш канал не повинен бути сірим і непримітним. Він повинен бути оформлений відповідно до тематики. Оформляється все дуже просто. Вибирається якесь Тематичність фонове зображення (бажано великого розміру) і налаштовується стиль і колір шрифтів.
Ну а далі все просто. Ваше завдання опублікувати посилання на ваші ролики і ваш канал скрізь, де «мешкає» ваша цільова аудиторія: блоги, форуми, соціальні мережі, Twitter і т.п. Якщо засоби дозволяють, то можете замовити рекламу на великих тематичних сайтах. Але найголовніше - завжди пам'ятайте про якість відеороликів, які публікуєте. Як у плані картинки і звуку, так і в плані інформації , яку несе ваша запис. І тоді, десятки і сотні тисяч передплатників не за горами.