Home » » Найпоширеніші помилки при створенні бізнесу

Найпоширеніші помилки при створенні бізнесу

1. Прагнення зберегти орендну плату на низькому рівні. Ключ з успіху - збереження витрат низькими, правильно? Неправильно. Іноді варто заплатити велику оренду, якщо це дозволить знайти більше клієнтів, якщо це поліпшить імідж і додасть впевненості, якщо це допоможе залучити хороших співробітників і спростить взаємодію з постачальниками. У роздрібній торгівлі вибір приміщення може визначити успіх або провал.

2. Найм на роботу когось, кого ви знаєте і кому ви довіряєте. Компетентність більш важлива. Бажання взяти на роботу знайомих різко звужує список людей, з яких ви будете вибирати. При цьому ті, хто залишаться за бортом, можуть бути більш кваліфіковані. Також, друзями і родичами буває важко керувати, так що моя остаточна порада: не наймайте їх, якщо ви не зможете їх звільнити.

3. Купівля вживаного обладнання, щоб знизити витрати. Іноді це допомагає, але частіше - ні. Наприклад, покупка уживаного вантажівки, що проїхала 100 тис. миль, гарантує, що ви витратите дорогоцінний час і гроші , займаючись її ремонтом. Замість цього ви могли б зайнятися своїми клієнтами.

4. Збереження цін на "розумному" рівні, щоб залучити більше клієнтів. Як щодо того, щоб встановити ціни, які дозволять вам робити гроші? Багато підприємців недостатньо думають про витрати . Наприклад, їм раптом потрібно найняти співробітника, і через занадто низьких цін, компанія не отримає прибутку після того, як заплатить йому за роботу. Це викликає ланцюгову реакцію: проблема з припливом готівки, проблема з прибутком, підвищена напруга. Можливо, найбільша помилка - думати, що всі проблеми будуть вирішені, якщо залучати більше клієнтів за допомогою низьких цін.

5. Економити гроші на професійному раді. Немає нічого дорожчого, ніж дешевий адвокат або бухгалтер. Ви не отримуєте того, за що ви не платите - в даному випадку, за професійну пораду.

6. Вважати кредит останнім кроком, на який можна піти. Насправді, іноді краще зайняти гроші і зробити все правильно, ніж просто зробити все неправильно. Позика грошей - не обов'язково дурний, безвідповідальний або необачний крок. Але він може бути таким. Весь фокус у тому, щоб розуміти, в чому різниця .

7. Завжди вибирати банк, з яким ви вже мали відношення.Це не завжди може добре спрацювати. Знайдіть компетентного, досвідченого бухгалтера і попросіть, щоб він або вона допомогли вам у пошуку банку, який зацікавлений у роботі з малим бізнесом.

8. Думати, що ви все знаєте про свою рекламу. Дуже важливо знати, чи працює ваша реклама, і ви, звичайно, повинні спробувати з'ясувати, чи так це, але це може бути дуже важко. Чому? Справа в тому, що навіть при спробі відстежити свої результати, легко отримати недостовірну інформацію. Люди можуть сказати, що звернулися до вас під впливом вашого рекламного оголошення, але насправді вони можуть самі не знати, що ними рухало. Моя порада: визнайте, що неможливо знати всього, що ви хотіли б знати, але це не означає, що треба перестати намагатися.

9. Справедливість щодо співробітників. Взагалі, так і треба поступати - справедливо. Але що є справедливість? Чи справді справедливо звільнити когось після двох місяців роботи тому що ви усвідомили, що зробили помилку при наймі? Або ж справедливо дати йому попрацювати невідповідному співробітнику ще місяці чотири, і дозволити страждати вашим клієнтам, іншим підлеглим і вашого банківського рахунку?

10. Сліпа любов до свого продукту. Так, звичайно, його необхідно любити. Але чудова якість продукту не компенсує поганих рішень у маркетингу, управлінні або фінансах. Бути успішним підприємцем означає бути компетентним підприємцем.