Home » » Як втримати клієнтів?

Як втримати клієнтів?

Ми часто пишемо про те, як знайти нових клієнтів. Безсумнівно, пошук нових клієнтів є важливим напрямком маркетингу, і саме тому ми приділяємо йому так багато часу. Але при цьому ніколи не варто забувати про поточні клієнтів компанії, і про способи їх утримання. Адже відомо, що залучення нового клієнта обходиться набагато дорожче, ніж збереження старого. Спробуємо розібратися, що може зробити компанія для того, щоб зберегти своїх клієнтів.
1) Спілкуйтеся з найважливішими клієнтами регулярно
Визначте, які клієнти є для бізнесу найбільш важливими, і зробіть так, щоб вони не забували про вас. Спілкуйтеся з ними на регулярній основі. Їм можна регулярно дзвонити або відсилати листи, запрошувати на вечерю або якісь корпоративні заходи. Загалом, потрібно вибрати такий спосіб регулярного спілкування, який буде підходити саме вашому бізнесу. У даному випадку регулярне спілкування дозволить їм не тільки не забути про компанію, а й перебувати з нею на постійному зв'язку. А це тільки наближає можливість повторної покупки.
2) Нагадуйте про себе різними способами
Регулярна реклама, нетворкінг, прямий маркетинг - все це принесе свої плоди, якщо ви займаєтеся хоч чимось регулярно. Ім'я вашої компанії буде завжди на устах перед клієнтом. Він навіть не подумає змінити постачальника. Головне бути постійно на зв'язку. Не припиняйте активність.
3) Дайте їм можливість укласти гарну угоду
Ми всі йдемо на різні послаблення, такі як знижки або спеціальні програми з метою привернути нових клієнтів. І в цій гонитві ми часто забуваємо пропонувати аналогічні умови для постійних клієнтів. Але ж так важливо дати їм можливість укласти вигідну угоду (з їхнього боку). Пам'ятайте, що ваші конкуренти в цей самий момент намагаються переманити ваших клієнтів, і якщо ви не запропонуєте їм більш вигідні умови, то ризикуєте просто втратити їх.
4) Подарунки
Здивуйте ваших клієнтів! Даруйте періодично подарунки, проводите конкурси та лотереї. Все це тільки сприяє утриманню клієнтів. Покажіть, що саме ви є кращим постачальником тієї чи іншої послуги чи товару. Приводів для подарунка може бути безліч. Якщо все грамотно зробити, то це буде дієвий метод, про який ваші клієнти розкажуть своїм друзям.
5) Ведіть базу даних клієнтів
Для зручності роботи з клієнтами доведеться вести базу, в якій будуть відображатися всі їхні дані, включаючи ті чи інші переваги. База може стати дієвою зброєю, тому що дозволить вам зробити кожному клієнтові в деякому роді унікальна пропозиція, яка зацікавить його з більшим ступенем імовірності. Для ведення бази даних можна використовувати найпростішу CRM-програму. Якщо у вас малий бізнес, то можна буде знайти навіть безкоштовні рішення з мінімумом зайвого функціоналу.
6) Спілкуйтеся з ними
Кращий спосіб дізнатися, чого хочуть клієнти - це спілкування з ними. Намагайтеся зробити так, щоб воно у вас було. Проводите опитування, зробіть дійсно працюючу зворотний зв'язок. Існуючі клієнти можуть пояснити вам, чого їм не вистачає. А далі вашим завданням стане просто реалізація цього. Крім того, існуючі клієнти можуть серйозно допомогти всебічно поліпшити ваш бізнес. Просто слухайте їх.
7) Створюйте бар'єри постачальника
У деяких видах бізнесу можна створювати справжнісінькі бар'єри постачальника, які завадять вашим існуючим клієнтам перейти до конкурента навіть у тому випадку, якщо вони дійсно захочуть це. Просто вартість такого переходу буде невиправданою. Одним з найбільш знаменитих прикладів бар'єрів постачальника є галузь авіаперельотів, де багато компаній нараховують своїм пасажирам безкоштовні милі. Якщо ви почнете користуватися послугами іншої компанії, то ваші безкоштовні милі будуть просто простоювати. Це справжній стимул ніколи не змінювати постачальника послуг.
Це 7 способів, які можуть допомогти зберегти клієнтів. Звичайно, не всі вони застосовні для конкретного бізнесу. Тут, як ви розумієте, все індивідуально. Але якісь з них цілком можна взяти на озброєння і пропрацювати. Можливо, вони допоможуть вам підвищити відсоток постійних клієнтів.

0 коментарі:

Дописати коментар