Home » » Золоті правила ринку послуг

Золоті правила ринку послуг

Якщо ви не намагаєтеся претендувати на тривалі стосунки з вашим клієнтом, то ви втрачаєте на цьому гроші.
1. Не потрібно обіцяти занадто багато. Якщо ви не виконаєте того, що обіцяли, клієнта це розчарує. Необхідно встановити високі, але реалістичні очікування.
2. Потрібно займати чітку позицію на ринку, а не «середню», адже завжди знайдеться хтось, хто робить це дешевше чи дорожче.
3. Клієнти хочуть отримувати продукти швидше і простіше. Процвітають тільки ті компанії, які працюють швидше і краще.
4. Конкурентна перевага створюється тільки за допомогою людей і сервісу, який вони надають. Пам'ятайте, що інновації і потрібні технології копіюються іншими дуже швидко.
5. Необхідно завжди запитувати у клієнтів, що їм НЕ подобається у вашій роботі.
6. Чим ретельніше ви стежите за тим, як працюють ваші конкуренти, тим краще для вас.
7. Обслуговування клієнтів - це робота 24 години на добу.
8. Якщо ви пообіцяли небудь клієнтові, то це необхідно виконати з першого разу.
9. Якщо ви хочете вижити, розвиватися потрібно постійно. Ніколи не буває занадто добре.

0 коментарі:

Дописати коментар