Home » » Як підвищити ефективність бізнесу за рахунок чужого часу?

Як підвищити ефективність бізнесу за рахунок чужого часу?

Найскладніше - зробити перші гроші. Потім вам сподобається заробляти і стане зрозуміло: якщо ви виконуєте ці дії і отримуєте 10 000, то для того, щоб отримувати 20 000, треба виконувати дії в два рази частіше. У перекладі на російську - працювати в два рази більше.
Інтенсивність веде до зростання прибутку. Але ви начебто стукайте лобом об скляну стелю. Начебто працюєте, і весь алгоритм зрозумілий: залучати трафік, знижувати собівартість. Але з якоїсь дивної причини кількість грошей не збільшується.
У чому проблема: підвищення ефективності має відбуватися не за рахунок вашого часу, а за рахунок розподілу повноважень.
Як вирішити: проблема не може бути вирішена на тому рівні свідомості, на якому вона створена. Питання зростання - це не питання ваших дій і технології, це питання людей. Ваше завдання - створити синтез манімейкінга і співробітників.
Всі дії, які ви здійснюєте щодня, діляться на 3 групи.
1. Операційні.
Системні і разові: прийняти дзвінок, налаштувати «Директ», оплатити оренду офісу. Без цих дій не можна, але вони рутинні.
2. Тактичні.
Провідні до локальної мети. Дії, які ви здійснюєте, щоб компанія розвивалася: аналітика, запуск реклами, найм співробітників. Це наповнюють дії.
3. Стратегічні.
Провідні до глобальної мети. Ті, які зумовлюють ваш рух до кінцевої точки: вибір ніші, партнерів. Це напрямні дії.
Так от, для того щоб звільнити собі час для стратегії, операційні та тактичні дії потрібно делегувати:
- Професіоналу (наприклад, діректологу);
- Системній людині (можливо, на аутсорс);
- Бізнес-асистенту (тому, хто поруч з вами).
А ще відповісти собі на три питання:
- Хто професіонал, а хто ні? (Рівень і ієрархія підрядників).
- Робити чи не робити це? (Необхідні або порожні дії).
- Що ви робите добре, а що погано, і як розібратися, де ваша сильна сторона? (Аналіз бізнес-процесів і самоаналіз).
В даний момент ви дивитеся на свій бізнес, як капітан на потопаючий корабель. Ви закриваєте одну дірку - з'являється інша. І так весь час. Ви кидаєтеся, як божевільний: так, тут погано розмовляють по телефону - потрібні скрипти, так, тут рахунок за рекламу величезний - треба переробляти «Директ» ...
А треба просто визнати: ми люди. І в наш робочий час входить не тільки виконання робочих обов'язків, але і кава, погляд у вікно і зависання в соцмережах. Ми всі володіємо тимчасовим капіталом, який інвестуємо. Свідомість підступно, воно говорить вам: навіщо мені бізнес-асистент, всього лише п'ять хвилин на дзвінок, десять на те, щоб відправити договір ... З цих хвилин складаються годинник, з годинника дні, і ось ви вже забули, коли востаннє висипалися.
Питання зростання - це не питання технологій, а питання тимчасового капіталу і вкладення його в те, що ви хочете розвивати. Ви можете мірятися кількістю ефективних человекочасов, а не машинами. До речі, поки ви сидите і читаєте цей текст, хто займається тим, щоб збільшилася ефективність?

0 коментарі:

Дописати коментар