Home » » 5 рекламних хитрощів, що примушують мозок зацікавитися рекламою

5 рекламних хитрощів, що примушують мозок зацікавитися рекламою

1) Картинки зліва, текст справа
Коли бренд рекламує свій логотип, важливо, щоб зображення було ліворуч, а текст - справа. І ось чому: наше права півкуля відповідає за обробку зображень, при цьому мозок сприймає візуальну інформацію дзеркально. І, щоб обробити зображення, розміщене у правій частині логотипу, йому потрібно спочатку знову перевернути його. Розміщуючи зображення ліворуч, ми полегшуємо роботу мозку і робимо менш ймовірним те, що 100 мільярдів нейронів сконцентрується на чомусь іншому.
2) Задіюйте в зображеннях неоднозначні виразу обличчя
Аналізуючи особи, мозок звіряється з ментальним списком виразів, з якими він стикався раніше. Якщо він бачить усміхнене або похмуре обличчя, він миттєво розпізнає, що людина радий або сумує, а потім вже переходить на щось інше. Однак неоднозначне вираз обличчя змушує мозок досліджувати зображення більш вдумливо.
Взяти хоч Мону Лізу. Скільки годин витрачали люди протягом років, силкуючись зрозуміти, про що ж вона думає?
3) Чим менше, тим краще
Як знає кожен, хто незаконно скачував телесеріали в інтернеті, чим більше реклами обрушується на людину, тим менша ймовірність, що він коли-небудь її подивиться.
«З появою технологій, блокуючих рекламу, у видавців з'явилася як ніколи гостра необхідність у пошуку балансу між рекламними доходами і якістю контенту, - говорить Бендерн. - Розумні видавці обмежать кількість реклами і все одно збільшать доходи, тому що споживачі готові миритися з рекламою, якщо вона на сайті - не головне ».
4) Закруглені краї - краще
З плином часу еволюція навчила людство того, що гострі, ріжучі штуки можуть поранити, так що їх варто уникати всіма можливими способами. У зв'язку з цим «гострі кути» в дизайні викликають в мозку користувача бажання обходити такі сайти стороною.
Як ви могли помітити, Apple (до недавніх пір) ніколи не використовував у дизайні своїх товарів гострі кути, скруглюючи краї і залучаючи, таким чином, споживача, замість того, щоб відштовхнути його.
5) Правило півтора
Дослідження Sticky виявило, що якщо користувач дивиться рекламу 1,5 або більше секунд, він швидше запам'ятає бренд і його звернення до споживачів. Бендер зазначає, що реклама, яку дивляться в перебігу секунди або менше, представляє для рекламодавців серйозну проблему, тоді як ту, якої приділяють увагу в середньому пару секунд, можна назвати «золотою серединою».

0 коментарі:

Дописати коментар